13 Aralık 2010 Pazartesi

Google Kazançları Yeni Kazanç Videoları

 
Türkiye’de “Affiliate Marketing” sektörünün yayılmasında en büyük pay şüphesiz GoogleKazançları Kitabının (tıkla indir) yazarı Musa Erdoğmuştur.(kimdir) Uzun süre sadece bir e-kitaptı fakat konu ile ilgili başka eğitim setlerinin ortaya çıkması rekabetin artmasına ve böylece de GoogleKazançları’nın gelişmesine neden oldu. Yeni fark ettim, GoogleKazançları sitesine yeni videolar eklenmiş. (Videoları izlemek için buraya tıklayın) Sitesi de oldukça değişmiş!
Bu arada bazı forumlarda Musa Erdoğmuş hakkında sahtekar olduğuna dair yazılar da okudum. Kendisini bizzat tanıyan biri olarak bu sözlere gülüyorum ve biliyorum ki bu yazıları yeteneksiz olan ama suçu asla kendinde aramayan tipler yazıyor. Bütün bunlara zaten videoları izledikten sonra siz karar verebilirsiniz.
Yazı ile ilgili kelimeler; googlekazançları kitabı indir, musa erdoğmuş kimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder